.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

Elcomsoft Wireless Security Auditor

Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها ، تروجان ها ، ابزار های مخرب ، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

PRTG Network Monitor

یکی از نکاتی که هر وب مستر حرفه ای برای انتخاب یک سرور به منظور میزبانی سایت خود در نظر می گیرد آپتایم آن سرور می باشد . آپتایم اصطلاحا به نسبتی گفته می شود که توسط آن زمان کارایی یک سرور و پاسخگو بودنش را مشخص می کند و این عدد هر چه قدر به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشانگر بالاتر بودن آپتایم سرور خواهد بود . اندازه گیری آپتایم و دانتایم توسط نرم افزارهای قدرتمند و حساس اندازه گیری می شود و امروز قصد داریم یکی از آنها را که PRTG Network Monitor نام دارد ، معرفی کنیم . با نصب و راه اندازی این نرم افزار می تواند به سادگی یک مونیتورینگ حرفه ای برای سرور و یا شبکه خود راه اندازی کرده و میزان آپ / دان تایم آن را اندازه گیری کنید . این برنامه علاوه بر سنجش میزان پاسخگویی سرور می تواند سرعت انتقال داده ها و نیز ترافیک مصرفی را هم آنالیز کرده تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد . محیط کاربر پسند PRTG Network Monitor به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنظیمات اولیه را انجام داده و به مونیتورینگ سرور یا شبکه خود بپردازید .

این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از ۴۰ پروتکل شبکه ای نظیر PING ، HTTP ، SMTP ، POP3 ، FTP دامنه ی وسیعی را برای انتخاب های شما ایجاد خواهد کرد . یکی از ویژگی های جالب PRTG Network Monitor این است که می تواند در صورت بروز هر گونه اخلال در فعالیت سرور شما را با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون نظیر SMS یا پیجر با خبر ساخته تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای بازگردانی وضعیت به حالت عادی انجام دهید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!


تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Artisteer

همراه با کرک معتبر

این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط این برنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .

 

۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer
1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
۹ – ذخیره سرمایه
۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Easy Button and Menu Maker Pro

Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .

 

ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
– ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
– ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
– در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
– استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
– اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
– پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
– تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
– پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
– پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

XLineSoft PHP Runner

در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

 

XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند این نرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در ۱۵ دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

 

برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
– محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
– اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
– ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
– تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
– ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
– عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
– ماژول ارسال مطلب
– ماژول لیست محصولات
– ذخیره اطلاعات کاربر
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

IEInspector HTTP Analyzer Full Edition

HTTP فراگیر ترین پروتکلی است که کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند . این پروتکل که بر مبنای نمایش متون طراحی شده است در واقع همانی است که در ابتدای آدرس هر وب سایت وارد کرده و به مرورگر خود می فهمانیم که قصد دریافت اطلاعات را از چه طریقی داریم . حال ممکن است بعضی اوقات به صفحاتی مواجه شوید آدرس آنها با HTTPS شروع شده و صفحات و سایت هایی از این پروتکل استفاده می کنند که قصد برقراری یک ارتباط ایمن بین کاربر و سرور مقصد را داشته باشند . نرم افزار IEInspector HTTP Analyzer که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم به شما کمک می کند تا به سادگی آدرس های مورد نظرتان را که بر پایه ی پروتکل محبوب http بنا شده اند را آنالیز کرده و اطلاعاتی را که در رابطه با آنها می خواهید بدست آورید . رد و بدل کردن داده ها و نظارت بر آنها  از این طریق ممکن است برای افراد حرفه ای و وب مستر ها دارای اهمیت های فراوانی باشد که با مشاهده یک سایت و در خواست های http که توسط مرورگر و یا وب سرور داده می شود به اطلاعات مهمی نظیر سرعت بارگذاری ، تعداد درخواست ها ، حجم دریافتی ، زمان بارگذاری و … را به سادگی بدست بیاورند . این داده ها می تواند در کارهایی نظیر بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و نیز افزایش امنیت مورد استفاده قرار گیرد . یکی از نکات قابل توجه در این برنامه ، امکان استفاده به صورت یکتا ( Stand Alone ) و استفاده در قالب افزونه های نصب شده بر روی مرورگرهای وب نظیر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر می باشد که می توانید بنا به نیاز خود و راحتی کار ، از هریک که می خواهید بهره ببرید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

DeepTrawl

اگر شما نیز از دسته ی وب مسترها باشید ، حتما با اختصار SEO ( سئو ) که هدف از آن انجام دادن / ندادن برخی از کارها در طراحی ، محتوا و … برای بهینه کردن سایت به منظور افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر می باشد ، آشنایی دارید . سئو تنها به رعایت یک یا دو مورد محدود نشده و می بایست قوانین زیادی را رعایت کنید تا سایت شما مورد توجه جستجوگر ها قرار گیرد . یکی از این کارها پیدا کردن لینک های شکسته و برطرف کردن آنها می باشد . لینک های شکسته یا Broken Link به پیوند های گفته می شود که به آدرسی که وجود ندارد داده می شود . حال با توجه به اینکه مبنای موتورهای جست و جو برای خزیدن در سایت های مختلف استفاده از لینک های موجود در آنها می باشد به اهمیت بررسی کردن سایت برای اطمینان از عدم وجود اینگونه پیوندها پی خواهید برد .

اگر بخواهید تا خودتان تک تک صفحات را به صورت دستی برای پیدا کردن لینک ها زیر و رو نمایید ، نه تنها نیازمند صرف زمانی زیاد می باشد بلکه ممکن است بسیاری از لینک ها نیز از چشمتان دور بماند . DeepTrawl نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای وب مستر ها که با استفاده از آن و تنها با دادن آدرس سایت خود ، می توانند لینک های شکسته را پیدا کرده تا در راستای ترمیم آنها قدم بردارند . سرعت بی نظیر این نرم افزار که همانند یک مرورگر وب طراحی گشته است در انجام این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد . دیگری از این بابت که موتورهای جست و جوی گوگل ، یاهو ، بینگ و … رتبه ی سایت شما را به دلیل وجود لینک های شکسته کاهش دهند ، نگران نخواهید بود چرا که DeepTrawl به دقت تمامی صفحات را بررسی کرده و گزارشی کامل از پیوند های خراب موجود در سایت یا وبلاگ شما در اختیارتان قرار می دهد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

USB Webserver

اگر شما نیز جزء وب مستر ها باشید ، حتما تا کنون موارد بسیاری پیش آمده است که قصد انجام تغییراتی در سایت خود داشته و همیشه آنها را نیز به طور آنلاین و در بانک اطلاعات هاست خود انجام می داده اید . این روش دو عیب عمده دارد یکی اینکه در صورت آشنا نبودن کامل ، امکان انجام تغییرات اشتباه افزایش یافته و ممکن است که سایت شما با مشکلات کلی مواجه شود و دوم اینکه انجام تغییرات در این روش ممکن است باعث به وجود آمدن وقفه هایی در فعالیت کاربران آنلاین شود که هرجه بازدید از یک سایت بیشتر باشید ، این عیب خود را بزرگ تر می نمایاند .

USB Webserver نام نرم افزاری است حرفه ای که با نصب بر روی ویندوز شما  وب سرور Apache ، بانک اطلاعاتی MySQL و PHP که دربرگیرنده ی PHPMyAdmin نیز می باشد را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی نسخه ی آفلاین سایت خود را در کامپیوتر شخصی تان بالا آورده و با دست باز اقدام به انجام تغییرات مختلف در آن نمایید ، بدون آنکه هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات اصلی و یا عدم دسترسی کاربران سایت به محتوای آن را داشته باشید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

در گذشته ساخت و طراحی یک سایت به سادگی امروز نبود و برای ساخت هر صفحه می بایست یا به صورت دستی کد نویسی را انجام می داد و اینکه با کمک گرفتن از نرم افزار های طراحی وب نظیر فرانت پیج این کار را عملی می ساخت . با وجود اینکه زحمات زیادی را می بایست متحمل می شد اما نتیجه کار صفحه ای ساده بود که تقریبا هیچ یک از قابلیت های سایت های پویا که در حال حاضر طراحی می شوند نداشت . از این رور طراحان وب به دنبال راهی برای تسهیل در این امر ، نرم افزار های مدیریت محتوا ( CMS ) را طراحی کردند که با استفاده از بانک اطلاعاتی به کاربر کمک می کرد تا سخت ترین قسمت ساخت هر صفحه نوشتن مطالب آن باشد و هیچ زمانی برای قالب بندی و کدنویسی صرف ننماید .

در حال حاضر CMS های بسیاری وجود دارند که در میان کاربران فارسی زبان برخی از آنها مطرح تر می باشند . Datalife Engine یکی از این سیستم ها می باشد که به تازگی نسخه شماره ۹ آن به صورت کاملا فارسی انتشار یافته است . از این رو اگر قصد پیاده سازی یک وب سایت پویا را دارید پیشنهاد می کنیم نیازهای خود را با قابلیت ها و ویژگی های این سیستم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم مطابقت داده و در صورت تمایل ، آن را به عنوان نرم افزار مدیریت مطالب و محتوای سایت خود انتخاب نمایید .

 

Datalife-Engine-v9.0

برخی از ویژگی های Datalife Engine v9.0 :
– اضافه شدن چارچوب قدرتمند jQuery که باعث تغییر یافتن نوع AJAX به صورت انیمیشنی در سایت شده است
- اضافه شدن انیمیشن در پنجره آپلود فایل و به همراه انتقال تمام تنظیمات این پنجره به CSS قالب
- اضافه شدن موقعیت یابی نرم برای فیلدهای ویرایش مطالب و نظرات به همراه ویرایش سریعتر
- اضافه شدن انیمیشن هنگام ارسال نظر جدید در مطلب
- اضافه شدن انیمیشن برای مشاهده پیش نمایش پیغام خصوصی
- اضافه شدن انیمیشن هنگام مشاهده فهرست آرشیو مطالب
- اضافه شدن حرکت انیمیشنی تقویم سایت مانند ورق زدن صفحات کتاب
- اضافه شدن نوع انیمیشین جدید (نوسانی) برای رای دادن در نظرسنجی
- جایگزینی صفحه جدید برای نمایش پیغام خصوصی به صورت pop-up
– تب بندی شدن آمار، دفترچه یادداشت، آنتی ویروس و ذخیره گاه در صفحه اصلی مدیریت
– جایگزینی pop-up در مدیریت بجای استفاده از پیغام های خطایی که قبلاً توسط جاوا اسکریپت به نمایش در می آمد
– تغییر یافتن پنجره هایی که با کلیک روی ویرایشگر باز می شد به صورت pop-up زیبا – مثل قرار دادن تصویر یا لینک و…
– توانایی حذف سریع نظرات در مدیریت با استفاده از فناوری AJAX بدون نیاز به لود شدن دوباره صفحه
– اضافه شدن تگ های نظرات، ارسال نظر و صفحات در فایل قالب ادامه مطلب
– اضافه شدن خبرخوان RSS برای دایرکتوری کاتالوگ
– اضافه شدن نمایشگر RSS برای صفحات تبلیغات و نسخه قابل چاپ از صفحات اضافی
– اضافه شدن تگ های جدید در فایل پیغام خصوصی برای مشاهده بسیاری از اطلاعات فرستنده پیغام
– توانایی تعیین نام برای فایل های آپلود شده (ضمیمه) مطلب
– توانایی انتخاب ویدئو پلیر در ۲ نوع کیفیت بالا یا پایین برای مشاهده فیلم ها
– اضافه شدن پنل جدید برای قرار دادن شکلک ها (Smiles) در نظرات و مطلب
– بروزرسانی ویرایشگر پیشرفته WYSIWYG به آخرین نسخه
– توانایی محدود کردن کاربران برای تعداد ارسال ایمیل در روز
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Microsys-A1-Keyword-Research

بهبود وضعیت یک سایت یا وبلاگ از لحاظ سئو اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که در صورت کسب رتبه های بالا در موتور های جست و جو می توان بازدید کننده ی بیشتری را جذب کرد . در همین راستا در نوشته ی پیشین به معرفی نرم افزاری برای پیدا کردن لینک های شکسته پرداختیم که در آن یکی از راههای مهم بهبود وضعیت SEO معرفی شده بود . حال قصد پرداختن به یکی دیگر از راهکارهای موثر در افزایش رتبه ی سایت و بهبود سئو را داریم که همانا یافتن کلمات کلیدی مناسب می باشد . اگر توجه داشته باشید نتایج نمایش داده شده در صفحات جستجو به این گونه است که هر صفحه ای که کلمات مورد نظر را در عنوان داشته باشد به رتبه های بالاتر می رود و پس از آن متا تگ ها هستند که رتبه های بعدی را از آن خود می کنند و در آخر کلمات موجود در متن یک صفحه به نمایش در می آید . به طور مثال با وارد کردن کلماتی نظیر دانلود کده یا دانلود نرم افزار در گوگل مشاهده می کنید که رتبه های اول به این سایت تعلق دارند و دلیل آن چیزی جز بهینه سازی کردن صفحات نمی باشد .


Microsys A1 Keyword Research
نام یک نرم افزار بسیار حرفه ای در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای صفات سایت ها و وبلاگ های مختلف می باشد که در صورت استفاده کردن از Keyword های داده شده می توانید رتبه ای مناسب و درخور شان را برای سایت خود متصور شوید . این برنامه با آنالیز کردن محتوای صفحات سایت شما کلماتی را پیشنهاد می کند که با قرار دادن آنها در صفحات مورد نظر می توانید شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان پایگاه اینترنتی خود باشید . مشاهده می شود که برخی از وب مستر ها با انتخاب کلماتی غیرواقعی برای متا تگ ها قصد فریب دادن موتورهای جست و جو و کسب آمار کذایی دارند که با این امر نه تنها باعث رشد رتبه ی صفحات خود نخواهند شد بلکه به دلیل قصد شومی که در سر داشته اند از سوی جستجوگر ها مجازات شده و به لیست سیاه می روند . از این رو اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید نمودار آماری آن را هر روز رو به رشد مشاهده کنید استفاده اصولی از نکات نهفته در سئو و نیز برنامه Microsys A1 Keyword Research را پیشنهاد می کنیم .

 

قابلیت های کلیدی Microsys A1 Keyword Research v2.3.1 :
– بهینه سازی کردن محتویات موجود در وب سایت
– پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه
– امکان تهیه لیست از تمامی کیوردها
– چک کردن جایگاه یک سایت در موتور های جست وجو
– نمایش رتبه های کسب شده در گدشته توسط هر آدرس به صورت چارت و گراف
– استفاده از وب سایت های مختلف آنالیزی و آماری برای نمایش نتایج دقیق تر در مورد هر سایت
– ذخیره گزارشات جمع آوری شده در خروجی های XML و CSV
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

SEO مخفف کلمه ی Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی وب سایت یا وبلاگ برای موتورهای جست و جو می باشد . عوامل مختلفی در کسب رتبه های بالا برای یک سایت در جستجو گر های وب می باشد که هر یک تاثیر خاص خود را دارد . مبنای ایندکس کردن صفحات مختلف لینک های موجود در آنها می باشد و روش کار ربات ها بدین گونه است که با شروع کردن از یک لینک به سایر صفحاتی که یک وب سایت دارد سر زده و آنها را برای نمایش در جست و جو ها ذخیره می کنند . حال اگر در صفحه ای لینکی وجود داشته باشد که ربات های خزنده را به آدرسی اشتباه هدایت کند در حقیقت مانع از انجام سریع کار آنها شده و رتبه ی منفی بدست می آورد . از این رو چک کردن لینک های یک سایت یا وبلاگ برای مدیر آن می بایست اهمیت زیادی داشته باشد چرا که ارسال بازدید کننده از طریق موتور های جستجو به چنین عواملی بستگی دارد .

Web-Link-Validator

Web Link Validator نام یک نرم افزار مفید و کاربری برای وب مستر ها می باشد . با استفاده از این برنامه بسیار جالب می توانید تنها با دادن آدرس یک صفحه از صفحات سایت یا وبلاگ خود کاری را که ربات های خزنده انجام می دهند ، انجام دهید تا قبل از اینکه آنها به وجود لینک های شکسته و ناقص پی ببرند بتوانید آنها را تصحیح یا حذف نمایید . این نرم افزار که تقریبا حجم پایینی دارد می تواند صفحه های مختلف سایت شما را با سرعت بسیار بالا چک کرده و لینک های شکسته (‌۴۰۴ ) و لینک های تغییر دهنده مسیر را برایتان به نمایش در بیاورد .

ویژگی های کلیدی Web Link Validator 5.1.511 :
– امکان بررسی بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ لینک HTTP ، HTTPS و FTP در هر بار
– پشتیبانی از لینک های نهان شده در جاوااسکریپت و فایلهای ادوبی فلش (SWF)
– استفاده از هسته استاندارد اینترنت اکسپلورر برای بارگذاری سایت ها
– قابلیت بررسی کردن لغات املایی موجود در صفحات به زبان انگلیسی و ۲۰ زبان دیگر
– استفاده از ۲۰ فیلتر مختلف برای پیدا کردن مشکلات دیگری نظیر سرعت بارگذاری پای
– پشتیبانی از تشخیص لینک های Redirect شده
– امکان چک کردن صفحات ایمن ( HTTPS )
– قابلیت ارسال گزارشات به صورت خودکار از طریق ایمیل

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

AllWebMenus

AllWebMenus ابزاری است برای ساخت منوهای وب سایت تحت DHTML و جاوا اسکریپت بدون نیاز به دانش طراحی و برنامه نویسی آنها . با این نرم افزار به سادگی امکان ساخت منوی های کشویی و popup که قابلیت اجرا و نمایش در تمامی مرورگر های محبوب نظیر اینترنت اکسپلورر ،‌ فایرفاکس ،‌سافاری ،‌کروم ،‌اپرا و .. را داشته باشند در اختیار دارید . منوی های جاوا اسکریپت می تواند به صورت درختی ساخته شود و نیز با استفاده از آپشن های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده به صورت کاملا سفارشی درآید . منو های شما می تواند عمودی یا افقی ( منوی کشویی و یا popup ) ساخته شود که قابلیت جابه جا نمودن ، نمایش در حالتی که صفحات به بالا و پایین می روند ( Scrolling ) ، استفاده از انیمیشن های GIF و تنظیم لینک های وب را داشته باشد .

قابلیت های کلیدی :
- ایمپورت کردن منوهای ساخته شده توسط Frontpage به داخل برنامه
- ساخت مستقیم  سایت مپ به طورمنو های تو در تو
- ساخت منو با استفاده از استایل های پیش ساخته و گالری تم
- استفاده از چندین منو در طراحی یک صفحه وب
- استفاده از راههای مختلف و انعطاف پذیری برای تعیین موقعیت منوها
- طراحی هر دو نوع منو های افقی و عمودی
- امکان ساخت ساب منو
- قابلیت استفاده از دستورات جاوا اسکریپت به هنگام کلیک بر روی لینک ها
- و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Site Grinders

Site Grinders نام یک نرم افزار حرفه ای به منظور طراحی صفحات وب می باشد که با استفاده از فتوشاپ در ساخت صفحات استاندارد وب به صورت کاملا گرافیکی ، بر مبنای css و بدون نیاز به کد نویسی حتی یک خط ، شما را یاری می دهد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا به سادگی گالری عکس ، اسلاید شو های فلش ، منوهای  جذاب تحت css و بسیاری دیگر را به سادگی هرچه تمام تر بسازید .

طراحی یک سایت دقیقا مشابه با آن چیزی که در فتوشاپ دیده می شود کار بسیار دشواری است و از عهده هرکسی بر نمی آید . فتوشاپ از ابزارهای قدرتمند طراحی برخوردار است و می توان به وسیله ی آن اشکال بسیار زیبایی ساخت اما تنها مشکل آن قرار نگرفتن در کد های تحت وب می باشد .

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می توانند طرح های مورد نظر خود را به سادگی درون فتوشاپ خلق کنند و قصد راه اندازی یک وب سایت کاملا گرافیکی را دارید می بایست ماهها و یا حتی سالهای زیادی را برای آموزش برنامه نویسی های تحت وب نظیر جاوا اسکریپت ،CSS ،‌XHTML و … صرف کنید .

SiteGrinder ابزاری است که با آن می توان از قدرت فتوشاپ به منظور طراحی های بی نظیر گرافیکی بهره گرفت و بی هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی تحت وب ، سایت دلخواه را راه اندازی نمود . درست است تنها با مهارت در فتوشاپ و فقط با هزینه کردن چند دقیقه وقت ،‌ وب سایت حرفه ای و البته استاندارد شما آماده می گردد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Navicat Premium یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL ، PostgreSQL و Oracle می باشد که با طراحی گرافیکی و زیبای خود محیطی دلنشین را در کنار ابزار قدرتمند گرد هم آورده است . این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی نسخه های بانک های اطلاعاتی ذکر شده و نیز آخرین توابع افزوده شده به بانک اطلاعاتی PostgreSQL ، می تواند تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد . کار با این برنامه بسیار آسان بوده و به سادگی می توانید اقدام به ساخت ، سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی کرده و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید . با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را ، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید . این برنامه با پشتیبانی از برقراری چندین اتصال در آن واحد ، امکان برقراری ارتباط با سرورهای محلی و ریموت را در چندین فاز متفاوت فراهم می آورد . سرور ریموت شمل می تواند هر یک از سیستم عامل های لینوکس ، یونیکس ، مکینتاش و یا ویندوز باشد .

ویژگی های کلیدی Navicat Premium Enterprise Edition 9.0.8 :
- پشتیبانی از آخرین نسخه های MySQL ، PostgreSQL و Oracle
- استفاده از میزفرمان SQL در طراحی برنامه
- امکان برقراری چندین اتصال در یک لحظه
- تهیه بک آپ از بانک های اطلاعاتی و بازیابی کردن آنها
- پشتیبانی از فرمت های XLS ، CSV ، TXT ، DBF و XML در ورودی و خروجی دادها
- طراحی پیشرفته گرافیکی
- پشتیبانی از تمامی ویندوز های مایکروسافت

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Sitemap همانطور که از نامش پیداست نقشه ای از آدرس های سایت تهیه می کند . با استفاده از سایت مپ نه تنها می توانید کاربران وب سایت خود را از وجود صفحات دیگر مطلع سازید بلکه با معرفی آن به موتور های جست و جو گر نظیر Google و Yahoo ، می توانید به ایندکس شدن بیشتر و بهتر مطالب موجود در سایتتان در جست و جو گر ها کمک کرده و بازدید بیشتری را نصیب خود گردانید . استفاده از Sitemap یکی از گزینه های پر اهمیت در SEO می باشد که استفاده از آن برای هر وب مستری ، امری حیاتی است اما تنها مشکلی که در این بین ممکن است به ذهن شما خطور کند ، جمع آوری آدرس صفحات مختلف سایتتان می باشد . حال آنکه هر چه وب سایت شما از مطالب بیشتری برخوردار باشد ، لیست کردن آنها کاری مشکل تر به نظر خواهد رسید . CoffeeCup Sitemapper نام فرشته ی نجاتی است که می تواند این کار سخت و طاقت فرسا را در مدت زمان کوتاهی متناسب با سرعت اینترنت و تعداد مطالب سایتتان انجام دهد . نحوه کار بدین صورت می باشد که با دادن آدرس اصلی سایت ، جست و جو توسط این نرم افزار شروع می شود و با مراجعه به لینک های مختلفی که به صفحات سایت داده اید ، آنها را جمع آوری کرده و ذخیره می نماید . پس از آنها تنها کاری که می بایست انجام دهید آپلود کردن سایت مپ ساخته در هاست و اضافه کردن آدرس آن در جستجو گر های مختلف می باشد که به طور مثال برای ثبت در گوگل باید به این آدرس بروید . یکی از نکات قابل توجه در CoffeeCup Sitemapper پشتیبانی آن از زبان فارسی می باشد که بر خلاف سایر گونه های مشابه عنوان صفحه های ایندکس شده ی فارسی را به صورت کامل به نمایش در می آورد . محیط بسیار زیبا و کاربر پسند این برنامه  در کنار استفاده کاربری ساده  ، کارکردن با آن را بسیار هیجان انگیز ساخته است .

ویژگی های کلیدی CoffeeCup Sitemapper v5.3 :
- هنگامی که شما یک سایت مپ می سازید ، موتور های جست و جو از شما تشکر می کنند چرا که به انجام کار عنکوبت های جست و جو گر که همانا کار آنها ایندکس کردن صفحات مختلف سایت ها می باشد کمک کرده اید .
- با استفاده از این نرم افزار می توانید آدرس هایی را که نمی خواهید توسط جست و جو گر ها ایندکس شود به آسانی حذف کنید .
- فناوری پیشرفته این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا در محیط برنامه ، سایت مپ ساخته شده را بر روی سرور هاستینگ خود آپلود کنید تا کار شما بیش از پیش آسان گردد .
- نمایش نتایج تازه تر در Google ، Yahoo و Bing
- گرفتن عنوان هر صفحه به صورت خودکار
- امکان سفارشی ساختن سایت مپ با انتخاب تمپلیت های گوناگون و یا ویرایش کردن بخش های مختلف آن
- ذخیره سایت مپ ساخته شده در خروجی های HTML و XML
- اضافه کردن آیکون های مختلف و زیبا به سایت مپ
- اضافه کردن زمانبندی برای آپدیت سایت مپ
- محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

فرم های اینترنتی یکی از پرکاربرد ترین راهها برای برقراری ارتباط بین کاربران یک وب سایت با مدیر یا مدیران آن می باشد . حال این فرم می تواند راهی برای ارسال نظر ، فرستادن اطلاعات ، ارسال فایل و … دیگر باشد که در سایت های مختلف به روش های گوناگون از آنها استفاده می کنند .اگر شما نیز یکی از وب مستر ها باشید قطعا ازاهمیت این موضوع اطلاع داشته و به در اختیار داشتن چنین فرم هایی در سایت خود نیاز پیدا خواهید کرد . همانند تمامی بخش های طراحی اینترنتی ، ساخت فرم نیز نیازمند داشتن علم برنامه نویسی تحت وب می باشد و بدون دانستن آن ، نمی توان کاری از پیش برد . Web Form Builder نام یکی از نرم افزاری های شرکت CoffeeCup می باشد که به منظور ساخت آسان فرم های اینترنتی طراحی گردیده است . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی ، فرم های مورد نظر خودتان را طراحی کنید . در اختیار داشتن تمپلیت های گوناگون در این نرم افزار به همراه امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف یک فرم ، CoffeeCup Web Form Builder را به نرم افزاری قدرتمند و کم نظیر تبدیل کرده است . اضافه کردن جعبه ، متن ، منو های کشویی ، چک باکس و بسیاری دیگر به فرم شما تنها با کشیدن و رها کردن آنها ، طعم شیرین طراحی آسان بدون داشتن علم آن را به شما خواهد چشاند .
این برنامه با بهره گیری از فایلهای فلش ،‌XML و PHP در کنار یکدیگر ، بهترین چیزی را که می توان ساخت برای شما طراحی می کند . علاوه بر این شما می توانید با انتخاب بک گراند دلخواه و رنگ مورد نظر ، کادربندی ها ، اضافه کردن آیکون و دکمه ، تغییر فونت و بسیاری از امکانات دیگر ،‌ فرم دلخواهتان را آنگونه که در نظر دارید بسازید .

برخی از قابلیت های کلیدی CoffeeCup Web Form Builder v8.2 :
- پشتیبانی از ASP و PHP
- اضافه کردن رتبه های امنیتی به فرم شما
- ذخیره مستقیم اطلاعات بر روی MySQL یا فایل Log
- پشتیبانی از پروتکل SSL
- استفاده از فلش ، PHP و XML
- در بر داشتن تمپلیت های گوناگون برای شروع کار
- ارسال اطلاعات به هر گونه آدرس ایمیلی بدون نیاز داشتن به سرور SMTP
- کشیدن و رها کردن آیتم های گوناگون برای استفاده آسان از آنها در فرم
- توانایی آپلود کردن فایل توسط کابر به وسیله سرور FTP
- ساخت فرم بدون نیاز به دانستن HTML
- ذخیره کردن فعالیت های شما به عنوان تمپلیت برای استفاده مجدد
- اضافه کردن بکگراند به فرم
- امکان ضمیمه کردن فایلهای مختلف به فرم
- امکان پیش نمایش کردن فرم ساخته شده در هر مرحله که بخواهید !
- استفاده از گرافیک های حرفه ای برای زیبا تر کردن فرم های شما
- و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 685
بازدید کل : 17043
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1